Kehitysyhtiötoiminnan kehittäjä

Kuntamarkkinointi ponnistaa nyt vastuullisuudesta – Kuntamarkkinoinnin SM-kisojen shorttilista

SM-kisan loppusuoralle valittiin 12 vaikuttavaa kampanjaa.

– Kuntamarkkinointi on varsin ammattimaista ja oivaltavaa. Kunnat ovat myös markkinoinnin alueella hyvin erilaisia, ja jokainen painottaa omia vahvuuksiaan omilla resursseillaan. Markkinointi ei välttämättä ole suurta ja kallista, vaan keskeistä on oikein kohdistettu ja mitoitettu, selkeä ja herättävä viestintä, sanoo Kuntaliiton viestintäjohtaja Maira Kettunen.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun shortlista aakkosjärjestyksessä:

Boring – Helsinki Ring of Industry, KUUMA-seutu liikelaitos

Häät linnassa, Hämeenlinnan kaupunki ja Linnan Kehitys Oy

Jääkarusellifestivaali, Lohjan kaupunki

Kaupunkiveneet, Espoon kaupunki

Kylien Kolari, Kolarin kunta

MuoviSampo – Luonnostaan huipulla, Soinin kunta

Porvoon kestävän elämäntapojen kiihdyttämö, Porvoon kaupunki

RAUMA – LUPA MENESTYÄ!, Rauman kaupunki

Senioriräppärit, Mainostoimisto KMG Turku / Turun seudun joukkoliikenne, Föli

Seinäjoki – avaruuden pääkaupunki, Seinäjoen kaupunki

Taivastelija Avaruuden pääkaupunkiin, Seinäjoen kaupunki, Into Seinäjoki Oy

#näkemys kaupungista, Lahden kaupunki

 

Tiedote Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun shortlistasta

Piiri tapahtuma toukokuussa Espoossa

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun parhaimmiston esittelyn sekä palkitsemisen lisäksi kaksipäiväisen tapahtuman aikana puheenvuoroissa kuullaan kestävän kehityksen hankkeiden hyödyntämisestä markkinoinnissa sekä asukkaita osallistavasta kehittämisestä. Kaupunginjohtaja Tytti Määttä ja toimitusjohtaja Paulina Ahokas kertovat omissa puheenvuoroissaan yhden aktiivisen toimijan mahdollisuuksista vaikuttaa koko yhteisöön ja ympäristöön. Sukellamme myös hetkeksi pinnan alle kuulemaan Länsimetrosta viestinnän näkökulmasta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *